onsdag den 30. september 2009

Hvad synes du om Arto?

Det her er en lidt underlig opgave - for selvom det er "forbudt" at læse obligatorisk litteratur inden opgaveløsningen, så kan man som dansker næsten ikke have undgået, at høre et eller andet om Arto.dk pga. al den "panik" der en overgang omgav siden.

Jeg har hørt/set/læst om arto.dk i radio/tv/internet - men jeg har aldrig være PÅ Arto.dk - så det har jeg nu rådet bod på.
Jeg har set forsiden af Arto.dk - og det var vist rigeligt til mig. Ud fra sidens design, og de "seneste indlæg" man kan se på forsiden, må jeg konstaterer at siden nok ikke henvender sig til min "aldersklasse". Jeg kan også se, at der er en hel masse "forholdsregler" og "support-funktioner" på siden, hvilket ikke får mig til at føle, at dette er en tryg side at slippe mine "præ-teenage-drenge" løs på, nærmere at det her er noget farligt noget, som man skal holde sig langt væk fra. Hvorfor har de mon så mange "sikkerhedsforanstaltninger"? Mon jeg er påvirket af den store medie-debat omkring Arto.dk? Ja, det er jeg helt sikkert!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar