mandag den 27. september 2010

Opgave 2 - leg med billeder

Hm - ja! Jeg havde nu slet ikke tænkt på, at dette kunne være en del af et undervisningsforløb på seminariet. Men pyt - lad os springe ud i det.

Øvelse 1: Lav kollage.... værs'go.. klippet sammen af egne billeder - for sikke et hyr at holde øje med, hvem der skal krediteres for hver enkelt billede i flickr.

Øvelse 2: Male male.... jeg er den store kunstner...ØHH... eller ikke ;o)
Argh - og nu vender den blog igen billederne - hvorfor pokker gør den det?? De har nøjagtig samme bredde som det herover. Nå, I må lægge hovedet på skrå, indtil jeg får tid til at hive billederne en tur over min hjemmeside så de vender den rigtige vej.
Igen - det er mig der har taget billedet af vovsen.
Først originalbilledet. 



Øvelse 3: Lidt fletning... og lidt "klatmaling" det går jo som en leg..
Samme vovse... og den bliver stadig vendt på siden.. ja ja - det er dejligt med lidt teknologi til at drille.. ;o)




Tjah - det var så lige et hurtigt input herfra.
Og hvilke tanker havde jeg så, mens jeg sad og lavede ovenstående.. hmm...
1. Jeg ved godt at HAC siger jeg skal bruge paint.net, og jeg ved også hvorfor hun siger det - men når jeg nu har PSP, og bruger det tit.. og har lidt travlt...(og paint.net ikke lige ville samarbejde ved download) såååå - shhs! ;-)

God fornøjelse til jer andre - det er jo egentlig lidt hyggeligt at sidde og bakse med billeder på sådan en småkold efterårsdag.

6 kommentarer:

  1. Hej Lotte

    Du er meget velkommen til at bruge PaintShopPro - og ikke PaintNet. Grunden til at jeg anbefaler PaintNet og ikke PSP er, at PaintNet er gratis :-)

    SvarSlet
  2. Jeg glemte at sige: Hvor er det flot, det du har lavet, - og du ser også ud til at have haft det sjovt i arbejdsforløbet *S*

    SvarSlet
  3. Absolut enig med Helen. Det er simpelthen imponerende hvad du har lavet.

    SvarSlet
  4. Hej I to.
    Mange tak - jeg bliver jo helt forlegen ;-)

    Og ja, det har været hyggeligt at sidde og pusle med.

    SvarSlet
  5. Hej Lotte.
    Jeg er helt enig, hold da op hvor er det flot det du har lavet!! Godt jeg ikke kiggede på din blog inden jeg lagde mit ud, så havde jeg da fået mindreværdskonpleks:)

    SvarSlet
  6. Hehe - Hej Louise..
    Mange tak ;-)
    Mindreværdskompleks skal du da ikke få - de første jeg lavede, en gang for mange år siden, så jo ud som din, der jo er dit allerførste forsøg nogensinde.

    SvarSlet